Jakie auta skupujemy

  • Skup samochodówOsobowe
  • Dostawcze
  • Uszkodzone
  • Bez przeglądu, OC
  • Dowolnej marki i modelu
  • Każdego stanu technicznego
  • Po 1992 roku produkcji

Sprawdź!

Najlepsze ceny

  • Bezpłatna wycenaSkup samochodów
  • Dojazd do klienta
  • Gotówkę w 30min
  • Szybką obsługę
  • Formalności na miejscu
  • Wycenę telefoniczną
  • Codziennie od 7:00 do 20:00

Możesz nam zaufać


- "Shim" (po polsku: podkładka) – metalowy element pokryty dwustronnie specjalną warstwą ochronną, która tłumi drgania i zapobiega piszczeniu przez cały okres eksploatacji klocków. W produktach słabszej jakości stosuje się powszechnie zamiennik w postaci tańszej i gorszej jakości warstwy z masy polimerowej. Ma to niestety bezpośredni wpływ na komfort użytkowania.

- Materiał cierny – podstawowy element klocków hamulcowych. Skład mieszanki jest najpilniej strzeżoną tajemnicą każdego producenta. Coraz częściej do produkcji wykorzystuje się ekologiczne materiały cierne, pozbawione metali ciężkich i niebezpiecznych włókien, co ma bezpośredni wpływ na zmniejszenie ilości oraz inwazyjności wydzielanego pyłu.

- Międzywarstwa – doskonały izolator termiczny o grubości około 2 mm, który zabezpiecza zacisk hamulcowy przed przegrzaniem. W rezultacie hamulce funkcjonują znacznie lepiej. Co więcej, tłumi ona również znaczną część drgań powstających w układzie hamulcowym. Brak międzywarstwy powoduje najczęściej oderwanie materiału ciernego od blachy nośnej.

- Klej – łącznik pomiędzy płytką nośną a międzywarstwą. Najlepiej, gdy oparty jest na dyspersji wodnej (rodzaj procesu chemicznego), bez dodatków rozpuszczalników organicznych.


źródło: http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Tajemnice-klockow-hamulcowych-jak-to-zrobiono,wid,18258920,wiadomosc.html?ticaid=116d32

Usterki aut

Skup samochodówSkup samochodówAlternatora
Skup samochodówAkumulatora
Skup samochodówZawieszenia
Skup samochodówElektryczne
Skup samochodówChłodzenia
Skup samochodów...i inne usterki

Dowiedz się jak naprawić

Kupimy każdy samochód