Jakie auta skupujemy

Skup samochodówSkup samochodówOsobowe
Skup samochodówDostawcze
Skup samochodówUszkodzone
Skup samochodówBez przeglądu, OC
Skup samochodówDowolnej marki i modelu
Skup samochodówKażdego stanu technicznego
Skup samochodówPo 1992 roku produkcji

Sprawdź!

Najlepsze ceny

Skup samochodówSkup samochodówBezpłatna wycena
Skup samochodówDojazd do klienta
Skup samochodówGotówkę w 30min
Skup samochodówSzybką obsługę
Skup samochodówFormalności na miejscu
Skup samochodówWycenę telefoniczną
Skup samochodówCodziennie od 7:00 do 20:00

Możesz nam zaufać

Wiosna w pełni. To najwyższa pora, by zatroszczyć się o samochód po wielomiesięcznej batalii ze śniegiem, solą, wilgocią. Podstawą jest dokładne mycie, ale warto zająć się także klimatyzacją i wnętrzem. A także sprawdzić zawieszenie, hamulce i układ zapłonowy.

Dlatego wiosenny przegląd samochodu warto zacząć od przeglądu i miejscowych napraw karoserii i podwozia. Aby wyłapać wszystkie usterki, samochód najpierw trzeba dokładnie umyć. Letnia woda, szampon z woskiem i szczotka z miękkim włosiem to podstawa. Nadwozie myjemy okrężnymi ruchami, zaczynając od dachu. Przed myciem trzeba je dokładnie spłukać, aby ograniczyć ryzyko zarysowania lakieru drobinkami piasku.

Wiosenne mycie powinno skupić się przede wszystkim na trudno dostępnych zakamarkach, w których gromadzi się najwięcej osadów z soli. To szczeliny między elementami nadwozia, okolice nadkoli, progów i zderzaków. Zamiast szczotki, w najtrudniej dostępne miejsca można się dostać np. długim pędzlem. Trzeba jednak uważać, aby jego metalową opaską trzymająca włosy nie porysować lakieru. Umyte auto dokładnie płuczemy czystą wodą i wycieramy do sucha. Tu także trzeba uważać. Najlepsza jest ircha z naturalnej skóry, która nie rysuje lakieru, wycierając go bez pozostawiania smug.

ABC wiosennego przeglądu samochodu

Podwozie można umyć na dwa sposoby – oba lepiej zlecić fachowcom, by nie uszkodzić powłoki antykorozyjnej. Część mechaników zaleca podniesienie samochodu na podnośniku. Inni dyszę z wodą wprowadzają pod spód na specjalnym wózku. Trzeba jednak pamiętać, że ten drugi sposób wymaga redukcji ciśnienia wody. Zbyt wysokie może uszkodzić powłokę antykorozyjną. Profesjonalne mycie kosztuje u fachowca ok. 50 zł.